Rady pro zakladatele komerčních projektů

7. Po ukončení

A je to. Gratulujeme! Váš projekt je u konce a můžete se vrhnout do práce.

  1. Odkaz kampaně na památku.

    Vaše kampaň je sice u konce, ale odkaz na projekt vám zůstane napořád. Můžete se o něj podělit třeba na webových stránkách nebo si jej jednou za čas připomenout na sociálních sítích a znovu poděkovat všem, kteří vás v těžkých časech podpořili. Věnujte proto dostatečnou pozornost závěrečné aktualitě v projektu, která vyjádří vaši vděčnost. Klidně v ní zmiňte i váš kontakt, aby se s vámi mohl kdokoli spojit.

    Takto svým přispěvatelům na sociálních sítích poděkovali zakladatelé projektu Velká medvědí kuchařka.

    Obrázky můžete zvětšit kliknutím

  2. Vybraná částka putuje za vámi.

    Po pár drobných formalitách, které spolu po ukončení musíme vyřešit, se můžete těšit na vybranou částku. Zde záleží pouze na vás, jak rychle nám dodáte informace, které k vyplacení částky potřebujeme.

  3. Chcete své příznivce pravidelně informovat, jak se vám daří?

    V uživatelském rozhraní si stáhněte seznam přispěvatelů, kteří se přihlásili, že by o vás ještě rádi slyšeli. Můžete jim posílat aktuality, co se vám v průběhu práce na projektu podařilo.

Všechny rady