Rady pro zakladatele komerčních projektů
4. V průběhu
Vaše proaktivita je důležitá po celou dobu kampaně.
-
Už zase ta komunikace!
Ačkoliv bychom rádi, aby pouhé zveřejnění projektu na Donio Plus neslo ovoce bez práce, není to tak. Svému projektu se musíte pravidelně a pečlivě věnovat. Jedině tak bude úspěšný a využijete síly crowdfundingu naplno.
-
Máte nápad na novou odměnu?
Napadlo vás v průběhu kampaně, že byste mohli přidat další odměnu? Přidejte ji a posuňte ve výpisu odměn nahoru, aby si jí každý všiml! K nové odměně vytvořte aktualitu, kde ji představíte. Také na ni upozorněte na sociálních sítích nebo pomocí newsletteru. Může totiž zaujmout i ty, kteří na váš projekt již přispěli a vy tak získáte další finanční prostředky. Inspirujte se aktualitou Pavla Čadka, jež se rozhodl svůj projekt podpořit kuriózní odměnou, kterou jeho fanoušci neměli možnost jinak získat.
Obrázky můžete zvětšit kliknutím
-
Podařilo se vám dosáhnout důležitého milníku?
Ať už jste splnili milník, který zajistí úspěch vašeho projektu, nebo se s vaším projektem děje cokoliv jiného důležitého, pochlubte se svým fanouškům a přispěvatelům na sociálních sítích, aby mohli mít radost společně s vámi.
Takto své fanoušky informovali zakladatelé projektu Vzlet.
Obrázky můžete zvětšit kliknutím
-
Vyzkoušejte placenou propagaci.
Placená propagace může být dobrým zdrojem mnoha nových příspěvků. S vhodným zacílením a zajímavým vizuálem svůj projekt nakopnete i s malým finančním vkladem. Pokud nemáte svůj vlastní reklamní účet, můžeme vám s placenou propagací pomoct. Obraťte se na projektovou manažerku, která vám řekne více informací.
S placenou propagací jsme pomáhali i projektu Plešouni. Díky placené propagaci se Plešounům podařilo získat přes 1,2 milionu korun!
Obrázky můžete zvětšit kliknutím
Projekt už běží nějakou chvíli a nevede si tak, jak jste si představovali? V rámci placených konzultací se můžete obrátit na naši Lucku, která má rozsáhlé zkušenosti s nakopnutím projektů v jakékoliv fázi.