90KY: Oživme společně hudební revoluci devadesátých let v dokumentárním cyklu!

Milník 1/6

Díky vaší podpoře natočíme 1. díl cyklu 90KY

Vybráno 0 Kč 33 173 Kč
300 000 Kč
65 dnů
do ukončení

Milník 2/6

Díky vaší podpoře natočíme 2 díly cyklu 90KY

Vybráno 0 Kč 33 173 Kč
600 000 Kč
65 dnů
do ukončení

Milník 3/6

Díky vaší podpoře natočíme první polovinu šestidílného cyklu

Vybráno 0 Kč 33 173 Kč
900 000 Kč
65 dnů
do ukončení

Milník 4/6

Díky vaší podpoře natočíme 4 díly dokumentárního cyklu 90KY

Vybráno 0 Kč 33 173 Kč
1 200 000 Kč
65 dnů
do ukončení

Milník 5/6

Jste skvělí! 🎉 Blížíme se k milníku 5 natočených dílů dokumentu 90KY

Vybráno 0 Kč 33 173 Kč
1 500 000 Kč
65 dnů
do ukončení

Milník 6/6

Už chybí jen kousek… 🙏 A můžeme natočit dokumentární cyklus 90KY v celé délce 6 dílů. Děkujeme!

Vybráno 0 Kč 33 173 Kč
1 800 000 Kč
65 dnů
do ukončení
Zakladatel
KOZA Film
Datum přidání
30. 4. 2024
Poslední aktualita

13. 5. 2024 15:02

Jakub Skalický, režisér dokumentárního cyklu 90KY vzpomíná na 90. léta

Vítejte u prvního dílu série článků, ve které s vámi budeme sdílet naše nejintimnější vzpomínky na devadesátky, a jak tato dekáda, ve které hudba a kultura procházely zásadní transformací, ovlivnila náš tvůrčí i osobní život. V prvním článku této série se s vámi o své vzpomínky na 90. léta podělí Jakub Skalický, režisér a klíčový člen našeho týmu.

Já a devadesátky… Když ta dekáda začala, bylo mi sedmnáct, když skončila sedmadvacet. Vstupoval jsem do ní jako revolučně naladěný student gymnázia, opouštěl jsem jí jako dospělý člověk. V těch deseti letech se událo vše podstatné. Událo se to rychle a intenzivně. 

Středobodem toho všeho nebylo studium, což by se v CV asi dobře vyjímalo, ale – budu upřímný – spíš hudba a holky. Obojí to úzce souviselo, nebo mi to tak alespoň připadalo. Obojího bylo dostatek a zejména muzika se v těch letech vyvíjela velice svižně. Jak známo, na konci roku 1989 padly oficiální bariéry a tak si mohl každý poslouchat co chtěl. Pokud se k tomu tedy dostal. 

Dominantním oficiálním nosičem byl v té době stále ještě vinyl. Pokud jste ale chtěli poslouchat muziku jinde než u gramofonu, třeba ve walkmanu, do sluchátek, byla dobovým řešením kazeta. Tedy prázdná kazeta. 

Kvalitní kousky od firem Sony, TDK či Maxell šly sehnat velice špatně, v železářství se prodávaly výrobky domácí značky Emgeton a to také ne vždy. Ty ale šuměly ještě předtím, než jste na ně vůbec něco nahráli, takže když se to sečetlo se šumem počtvrté kopírovaného koncertu Jaromíra Nohavici, který někdo natočil na diktafon ze šesté řady KD Gong, nedalo se to prakticky poslouchat. 

Ale já byl rád, že něco mám. Nakonec, poslouchal jsem hlavně texty, hudebně to – konkrétně v tomhle žánru – příliš invenční nikdy nebylo. V prvním porevolučním roce se to ale díky všudypřítomným burzám začalo zlepšovat. 

Uvolnily se i vydavatelské poměry, takže kromě desek od Supraphonu, Pantonu a Opusu, šlo najednou pořídit i oficiální nosiče od domácích punkových kapel, o jejichž vydání by před půl rokem nikdo ani nesnil. 

Přelomová byla v tomto smyslu kompilace Punk ’n ‘Oi, od Vláďou Kočandrlem nově založeného Monitoru. I díky tomu jsem pomalu ale jistě začal hudebně vzdalovat od domácího undergroundu a folku a začal chodit do nově otevíraných klubů. 

Oblíbil jsem si Rock Café, Újezd později Bunkr a Zoufalce. Brzo začalo vysílat i Radio 1, které mělo na hudební rozhled pražského dorostu vliv přímo radikální. Nahrávání skladeb z rádia se tak stalo záležitostí na denní bázi a tím vzrůstalo i povědomí o tom, jak dobrodružně může hudba znít. Pro nás, do kterých předchozí režim od raného mládí hustil Pepu Melena, to byly zvukové výlety do netušena. 

Už samotné poznání, že opakem uhlazeného popu, nemusí být nutně jen mumlající vlasatci, bylo osvěžující. Takže první co mne sebralo byl Ice T, Rollins Band, Pantera a další natvrdlé partičky. Dobovým etalonem se stal soundtrack k filmu Judgment Night, kde se všechno to dobové hemžení prolnulo v jeden celek. 

Zároveň vyšly i první desky Massive Attack, Saint Etienne, Primal Scream či Portishead, které mne též nenechávali chladným. Kazety už jsem kupoval po krabicích a dělal si na ně první kompilace podle hudebních stylů. 

Mezi lidmi se pomalu začalo šířit CD, což byl tehdy zbrusu nový nosič. Též extrémně drahý a tak vznikaly půjčovny cédéček. Za malý peníz jste měl na 24 hodin k dispozici prakticky cokoli. Podněcovalo to ve mně zájem, tentokrát o alba, jako taková. 

Někdy z jara 1992 se pak v Praze začaly tu a tam objevovat akce, kde se nehrálo živě, ale naopak z desek. A nehrála se alternativa, ale house music. Jedna z takových akcí v pidi klubu Mišmaš, byla nebojím se říct formativní pro celou naši tehdejší partu. Na pár let pak bylo o mejdanovou zábavu vystaráno. 

Časem jsme si pořídili vlastní gramce, kupovali si v Amsterdamu a Londýně 12” singly a s chlapci a děvčaty pak protančili nejednu noc. Důležitým faktorem tohoto hudebního uvědomování si sebe sama, byly pochopitelně i koncerty. Od těch klubových až po ty stadionové. 

V té době jsem se částečně živil jako runner a to zejména pro agenturu 10:15 Promotion. Měl jsem tak možnost vidět zblízka prakticky všechny důležité koncerty, které se v devadesátkách odehrály. Tu a tam jsem mezi nimi zahlédl i své tehdejší oblíbence. 

Dodnes vidím jak Goldie hlídá své tehdejší přítelkyní Björk jejich společného potomka, zatímco ona zkouší zvuk. V Anglii byl už tou dobou za hvězdu, zatímco tady si ho nikdo ani nevšiml. 

Současně šlo o šanci jak si doplnit vzdělání o těch, kteří patřili generacím minulým – x-krát tu tou dobou hrál Nick Cave nebo Lou Reed. Zastavili se tu Pink Floyd, Sex Pistols, Bob Dylan, Bowie, Motörhead nebo ZZ Top. 

Zážitky to byly až na výjímky velké, ale daleko silněji mám v paměti uložené subtilní momenty v backstage Sonic Youth, Siouxsie & The Banshees, Faith No More nebo Shamen. Všechny tyto vlivy a vjemy se v druhé půli devadesátek propojili s prací. 

Vždycky mně zajímalo focení a natáčení, trochu jsem to i studoval a několik let jsem strávil v nejrůznějších asistentských pozicích. A tudíž jsem jednou, coby asistent kamery, pomáhal s natáčením dobového pořadu Hitparáda, který uváděl Martin Hrdinka. Jeho namistrované chování ostře kontrastovalo s jeho zoufalou nepřipraveností. 

Přezíravě drmolil předepsané věty a rutinně vedl kýmsi připravené rozhovory. Vrcholem byla situace kolem “special guest star” vydání, kterou nebyla vyjímečně Anna K ani Kamil Střihavka, ale Jimmy Sommerville. 

Hrdinka si k němu sedl, poplácal ho po zádech jakoby se znali ze základky a žoviálně na něj začal mrkat. Rozjel se záznam a on úplně zoufalou anglinou začal z izolovaných slov skládat kostrbaté věty. K tomu samozřejmě vůbec netušil na co všechno se ho může ptát, takže to interview se pak pro jistotu točilo kolem toho, jak se mu líbí v Praze. 

Jimmyho profesionální úsměv tuhl čím dál víc a já se propadal studem, jak je něco takového vůbec možné. Pod tímhle dojmem jsem napsal poměrně ostrý dopis na adresu Jindřišská 16, 111 50, kde tehdy sídlila televizní generalita a po čase se mi ozval jeden z producentů hudební tvorby. 

Dostal jsem šanci předvést co ve mně je, stačilo jen sehnat maličkost: 1 milion korun. Na koprodukci. Což ani teď není málo, natož v roce 1995. Dotyčný producent se domníval, že mne má z krku. Na druhou stranu je pravda, že když jsme – spolu se dvěma dalšími nadšenci – ty peníze během měsíce kupodivu sehnali, tak svojí část dohody dodržel a nechal nás natáčet. 

A výsledek se pak pravidelně vysílal. My jsme si věřili, že to nezkazíme a oni v to doufali. A já tu práci od té doby dělám dodnes. Což o devadesátkách vypovídá myslím tak nějak všechno. 

Jakub Skalický – režisér dokumentu 90KY

P.S: Děkuje vám všem, kdo podporujete naši kampaň! Čeká nás ještě dlouhá cesta a teď je klíčové, aby se kampaň dostala k co nejvíce lidem, abychom to spolu dotáhli až do úspěšného konce. Řekněte prosím o kampani svým známým, sdílejte na Facebooku, na Twitteru (X), posílejte odkaz messengery nebo mailem. Děkujeme!



Zobrazit celou aktualitu

Pamatujete na devadesátá léta?

Dobu, kdy každý tón, každý riff a každý beat vyprávěly příběh čerstvě nabyté svobody, objevování a nezkrotné vášně? Dobu, kdy hudební scéna nebyla jen o hudbě, ale o celé generaci, která formovala svět kolem sebe? Taková byla 90. léta – doba euforie, odvázanosti, zásadních změn a hudebních průlomů. Od undergroundových klubů po stadionové koncerty, od punku po techno. 

Projekt 90KY vznikl z touhy zachytit tento jedinečný časoprostor, kdy naše hudební scéna procházela nevídanou transformací. Naším prvním krokem bylo vydání knihy Radka Distlera „Dekáda naplno“, která vyšla loni v listopadu. Teď se ale chystáme na mnohem větší sousto. Chceme o devadesátkách natočit šestidílný dokumentární cyklus. A proto jsme tady na Doniu.

Chceme tuto neopakovatelnou atmosféru přenést do filmové podoby – prostřednictvím šesti 52minutových dokumentů pro televizi, které odkryjí všechny vrstvy této fascinující éry. 

Od legendárních klubů po významné festivaly, od undergroundové scény po mainstreamové hity, od vizuální kultury po osobní výpovědi – to vše se stane součástí našeho dokumentárního cyklu. Naším cílem je, aby se 90KY staly kulturním fenoménem s velkým dosahem.

Dotkneme se i zahraničních osobností. Máme už natočený rozhovor s Jazem Colemanem z Killing Joke a čeká nás řada dalších rozhovorů s těmi, co u nás v devadesátých letech vystupovali. Ze slovenských kapel a umělců jmenujme například Richarda Müllera., Slobodnou Európu, Bez ladu skladu, nebo punkery Zóna A.

Kdo za projektem stojí?

Iniciátorem vzniku projektu je producent Petr Koza, který se dlouhodobě zabývá realizací filmových projektů s hudební tématikou, která ho zajímá a baví. Vybral si k sobě tvůrce na stejné vlně. Jakub Skalický a Radim Špaček, režiséři s bohatými zkušenostmi z tvorby podobných projektů, se už spolu se scénáristou Radkem Distlerem, autorem knihy „Dekáda naplno“, pustili do práce, aby vám přiblížili hudební ikony, kultovní místa a nezapomenutelné momenty té doby. O koprodukci projevila zájem Česká televize.

Za tímto projektem stojí mnohem víc než jen nostalgie. Je to příležitost zachytit a sdílet s novými generacemi ducha doby, která definovala mnohé aspekty současné kultury.

Je to také výzva a souboj se současností – připomenout si, jak moc se věci mohou změnit, když jsou lidé odhodláni je změnit.

Pomozte nám oživit dobu, která formovala mnohé z nás, dobu, kdy byla hudba víc než jen zvukem – byla životním stylem, vzdorem a svobodou. 

Na co použijeme vybrané peníze?

Projekt 90KY zatím financujeme z vlastních zdrojů a pomocí partnerů (jako zmíněná Česká televize). Ono se to v době, kdy máme všichni v mobilu foťák a kameru nezdá, ale profesionální filmová produkce je stále poměrně drahá záležitost a náklady na jeden díl dokumentu představují od přípravných prací, přes natáčení, postprodukci až po autorské poplatky a licence za archivy zhruba 850 00 korun. 

A my těch dílů máme v plánu celkem šest.

Proč je teď ta správná doba?

On nás tak trochu tlačí čas. Jednak bychom chtěli dokument dostat na obrazovky k 35. výročí od roku 1990. Ale také – jakkoli to může vyznít morbidně – chceme ještě stihnout natočit rozhovory s klíčovými osobnostmi doby.

Tuto časovou naléhavost jsme si naplno uvědomili, když se nám do dokumentu podařilo natočit několik záběrů s Petrem Hoškem z Plexis. Víc už jich bohužel nenatočime (Petře, odpočívej v pokoji). I proto jsme tady na Doniu. Na kompletní realizaci nám chybí 1 800 000 Kč, nebo 300 tisíc na jeden díl. 

Připojte se k nám a pomozte nám vyprávět příběh, který zaslouží být slyšen. Staňte se součástí našeho snu vytvořit dokumentární sérii, která zachytí neopakovatelnou atmosféru a energii devadesátkového desetiletí. 

Jako upomínku na naše společné úsilí si můžete vybrat odměny od merche v designu projektu 90KY, přes limitovanou edici trička s logem legendárního klubu Bunkr, nebo s nezapomenutelnou kozou Rádia 1, až po dobové relikvie v podobě originálů plakátů Tří sester, Tonyho Ducháčka, Už jsme doma a dalších výrazných umělců doby přímo z depozitáře PopMusea, nebo dobovou pohlednici klubu Bunkr s podpisem jeho zakladatele Richarda Nemčoka.

Jsme připraveni jít do toho s námi?

Vyberte si na stránce naší kampaně tady na Doniu některou z odměn, které jsme pro vás připravili, a které pro vás budou upomínkou na to, že jste byli součástí tohoto důležitého projektu. 

Každý příspěvek nás přibližuje k tomu, abychom společně oživili to nejlepší z devadesátek. Vaše podpora nám umožní vytvořit šest dílů po 52 minutách, plných rozhovorů s klíčovými osobnostmi, vzácných archivních záběrů a historických momentů, které definovaly hudební scénu devadesátých let. 

Díky vážnému zájmu Česká televize o koprodukci vaše podpora povede nejen k vytvoření dokumentu, ale také jeho širokému vysílání a dostupnosti. Vaše investice tak přinese kulturu více lidem a umožní, aby tento unikátní projekt měl co největší dopad. Podpořením projektu 90KY nebudete jen divákem, ale stanete se členem naší tvůrčí skupiny.

Děkujeme vám všem za podporu! 🙏

Chcete zakladateli projektu něco vzkázat?

Pro zobrazení či přidání vzkazu musíte být přihlášeni na Facebooku a mít ve svém prohlížeči povolená cookies třetích stran.

Aktuality

13. 5. 2024 15:02

Jakub Skalický, režisér dokumentárního cyklu 90KY vzpomíná na 90. léta

Vítejte u prvního dílu série článků, ve které s vámi budeme sdílet naše nejintimnější vzpomínky na devadesátky, a jak tato dekáda, ve které hudba a kultura procházely zásadní transformací, ovlivnila náš tvůrčí i osobní život. V prvním článku této série se s vámi o své vzpomínky na 90. léta podělí Jakub Skalický, režisér a klíčový člen našeho týmu.

Já a devadesátky… Když ta dekáda začala, bylo mi sedmnáct, když skončila sedmadvacet. Vstupoval jsem do ní jako revolučně naladěný student gymnázia, opouštěl jsem jí jako dospělý člověk. V těch deseti letech se událo vše podstatné. Událo se to rychle a intenzivně. 

Středobodem toho všeho nebylo studium, což by se v CV asi dobře vyjímalo, ale – budu upřímný – spíš hudba a holky. Obojí to úzce souviselo, nebo mi to tak alespoň připadalo. Obojího bylo dostatek a zejména muzika se v těch letech vyvíjela velice svižně. Jak známo, na konci roku 1989 padly oficiální bariéry a tak si mohl každý poslouchat co chtěl. Pokud se k tomu tedy dostal. 

Dominantním oficiálním nosičem byl v té době stále ještě vinyl. Pokud jste ale chtěli poslouchat muziku jinde než u gramofonu, třeba ve walkmanu, do sluchátek, byla dobovým řešením kazeta. Tedy prázdná kazeta. 

Kvalitní kousky od firem Sony, TDK či Maxell šly sehnat velice špatně, v železářství se prodávaly výrobky domácí značky Emgeton a to také ne vždy. Ty ale šuměly ještě předtím, než jste na ně vůbec něco nahráli, takže když se to sečetlo se šumem počtvrté kopírovaného koncertu Jaromíra Nohavici, který někdo natočil na diktafon ze šesté řady KD Gong, nedalo se to prakticky poslouchat. 

Ale já byl rád, že něco mám. Nakonec, poslouchal jsem hlavně texty, hudebně to – konkrétně v tomhle žánru – příliš invenční nikdy nebylo. V prvním porevolučním roce se to ale díky všudypřítomným burzám začalo zlepšovat. 

Uvolnily se i vydavatelské poměry, takže kromě desek od Supraphonu, Pantonu a Opusu, šlo najednou pořídit i oficiální nosiče od domácích punkových kapel, o jejichž vydání by před půl rokem nikdo ani nesnil. 

Přelomová byla v tomto smyslu kompilace Punk ’n ‘Oi, od Vláďou Kočandrlem nově založeného Monitoru. I díky tomu jsem pomalu ale jistě začal hudebně vzdalovat od domácího undergroundu a folku a začal chodit do nově otevíraných klubů. 

Oblíbil jsem si Rock Café, Újezd později Bunkr a Zoufalce. Brzo začalo vysílat i Radio 1, které mělo na hudební rozhled pražského dorostu vliv přímo radikální. Nahrávání skladeb z rádia se tak stalo záležitostí na denní bázi a tím vzrůstalo i povědomí o tom, jak dobrodružně může hudba znít. Pro nás, do kterých předchozí režim od raného mládí hustil Pepu Melena, to byly zvukové výlety do netušena. 

Už samotné poznání, že opakem uhlazeného popu, nemusí být nutně jen mumlající vlasatci, bylo osvěžující. Takže první co mne sebralo byl Ice T, Rollins Band, Pantera a další natvrdlé partičky. Dobovým etalonem se stal soundtrack k filmu Judgment Night, kde se všechno to dobové hemžení prolnulo v jeden celek. 

Zároveň vyšly i první desky Massive Attack, Saint Etienne, Primal Scream či Portishead, které mne též nenechávali chladným. Kazety už jsem kupoval po krabicích a dělal si na ně první kompilace podle hudebních stylů. 

Mezi lidmi se pomalu začalo šířit CD, což byl tehdy zbrusu nový nosič. Též extrémně drahý a tak vznikaly půjčovny cédéček. Za malý peníz jste měl na 24 hodin k dispozici prakticky cokoli. Podněcovalo to ve mně zájem, tentokrát o alba, jako taková. 

Někdy z jara 1992 se pak v Praze začaly tu a tam objevovat akce, kde se nehrálo živě, ale naopak z desek. A nehrála se alternativa, ale house music. Jedna z takových akcí v pidi klubu Mišmaš, byla nebojím se říct formativní pro celou naši tehdejší partu. Na pár let pak bylo o mejdanovou zábavu vystaráno. 

Časem jsme si pořídili vlastní gramce, kupovali si v Amsterdamu a Londýně 12” singly a s chlapci a děvčaty pak protančili nejednu noc. Důležitým faktorem tohoto hudebního uvědomování si sebe sama, byly pochopitelně i koncerty. Od těch klubových až po ty stadionové. 

V té době jsem se částečně živil jako runner a to zejména pro agenturu 10:15 Promotion. Měl jsem tak možnost vidět zblízka prakticky všechny důležité koncerty, které se v devadesátkách odehrály. Tu a tam jsem mezi nimi zahlédl i své tehdejší oblíbence. 

Dodnes vidím jak Goldie hlídá své tehdejší přítelkyní Björk jejich společného potomka, zatímco ona zkouší zvuk. V Anglii byl už tou dobou za hvězdu, zatímco tady si ho nikdo ani nevšiml. 

Současně šlo o šanci jak si doplnit vzdělání o těch, kteří patřili generacím minulým – x-krát tu tou dobou hrál Nick Cave nebo Lou Reed. Zastavili se tu Pink Floyd, Sex Pistols, Bob Dylan, Bowie, Motörhead nebo ZZ Top. 

Zážitky to byly až na výjímky velké, ale daleko silněji mám v paměti uložené subtilní momenty v backstage Sonic Youth, Siouxsie & The Banshees, Faith No More nebo Shamen. Všechny tyto vlivy a vjemy se v druhé půli devadesátek propojili s prací. 

Vždycky mně zajímalo focení a natáčení, trochu jsem to i studoval a několik let jsem strávil v nejrůznějších asistentských pozicích. A tudíž jsem jednou, coby asistent kamery, pomáhal s natáčením dobového pořadu Hitparáda, který uváděl Martin Hrdinka. Jeho namistrované chování ostře kontrastovalo s jeho zoufalou nepřipraveností. 

Přezíravě drmolil předepsané věty a rutinně vedl kýmsi připravené rozhovory. Vrcholem byla situace kolem “special guest star” vydání, kterou nebyla vyjímečně Anna K ani Kamil Střihavka, ale Jimmy Sommerville. 

Hrdinka si k němu sedl, poplácal ho po zádech jakoby se znali ze základky a žoviálně na něj začal mrkat. Rozjel se záznam a on úplně zoufalou anglinou začal z izolovaných slov skládat kostrbaté věty. K tomu samozřejmě vůbec netušil na co všechno se ho může ptát, takže to interview se pak pro jistotu točilo kolem toho, jak se mu líbí v Praze. 

Jimmyho profesionální úsměv tuhl čím dál víc a já se propadal studem, jak je něco takového vůbec možné. Pod tímhle dojmem jsem napsal poměrně ostrý dopis na adresu Jindřišská 16, 111 50, kde tehdy sídlila televizní generalita a po čase se mi ozval jeden z producentů hudební tvorby. 

Dostal jsem šanci předvést co ve mně je, stačilo jen sehnat maličkost: 1 milion korun. Na koprodukci. Což ani teď není málo, natož v roce 1995. Dotyčný producent se domníval, že mne má z krku. Na druhou stranu je pravda, že když jsme – spolu se dvěma dalšími nadšenci – ty peníze během měsíce kupodivu sehnali, tak svojí část dohody dodržel a nechal nás natáčet. 

A výsledek se pak pravidelně vysílal. My jsme si věřili, že to nezkazíme a oni v to doufali. A já tu práci od té doby dělám dodnes. Což o devadesátkách vypovídá myslím tak nějak všechno. 

Jakub Skalický – režisér dokumentu 90KY

P.S: Děkuje vám všem, kdo podporujete naši kampaň! Čeká nás ještě dlouhá cesta a teď je klíčové, aby se kampaň dostala k co nejvíce lidem, abychom to spolu dotáhli až do úspěšného konce. Řekněte prosím o kampani svým známým, sdílejte na Facebooku, na Twitteru (X), posílejte odkaz messengery nebo mailem. Děkujeme!



Vystavíte mi potvrzení o daru?

V režimu Donio Plus Potvrzení o daru nevystavujeme my, ale zakladatel projektu po úspěšném ukončení projektu.

Kdy mohu očekávat svou odměnu?

Odměny realizuje zakladatel projektu do 90 dní po úspěšném ukončení projektu. Do této doby se všem přispěvatelům ozve.

Co se děje s penězi, pokud se cílová částka nevybere?

V momentě, kdy se v projektu nevybere více než 25% z cílové částky, se vybrané finance refundují přispěvatelům.

Mohu si u vás objednat daný produkt/službu, na kterou běží sbírka?

My v Donio samotnou výrobu/poskytování neprovozujeme, jsme pouze platforma, přes kterou je možné na výrobu přispět. Pokud máte zájem o některý z produktů, na které jsou u nás podpůrné kampaně, kontaktujte prosím vždy jejich zakladatele uvedené v popisu projektu.

Mohu platit ApplePay?

Aktuálně v rámci sekce Donio Plus není možné platit způsobem ApplePay, pouze kartou online či bankovním převodem

Milý přispěvatel
2 500 Kč  •  23. 5. 2024 20:33
Jan D.
500 Kč  •  21. 5. 2024 9:20
90ky byly naše 60ky. Prostě jedinečné! Díky za projekt, držím palce.
Laskavý přispěvatel
500 Kč  •  15. 5. 2024 14:15
Štědrý přispěvatel
500 Kč  •  14. 5. 2024 15:07
Dobrosrdečný přispěvatel
550 Kč  •  14. 5. 2024 12:31
Milý přispěvatel
500 Kč  •  13. 5. 2024 10:44
Přispěvatel, který je pro každou dobrost
790 Kč  •  10. 5. 2024 13:18
Milý přispěvatel
200 Kč  •  10. 5. 2024 0:08
Simona P.
790 Kč  •  9. 5. 2024 21:47
nejde o budoucí generace, osobně se těším :-)
Milý přispěvatel
222 Kč  •  9. 5. 2024 20:21
Dobrosrdečný přispěvatel
1 500 Kč  •  9. 5. 2024 14:12
Laskavý přispěvatel
1 111 Kč  •  7. 5. 2024 11:51
Milý přispěvatel
790 Kč  •  6. 5. 2024 22:26
Dobrosrdečný přispěvatel
500 Kč  •  6. 5. 2024 8:28
Velkorysý přispěvatel
790 Kč  •  5. 5. 2024 21:55
Přispěvatel, který je pro každou dobrost
220 Kč  •  3. 5. 2024 11:09
Velkorysý přispěvatel
790 Kč  •  2. 5. 2024 22:09
Milý přispěvatel
1 000 Kč  •  2. 5. 2024 21:21
Lia S.
500 Kč  •  2. 5. 2024 16:56
Výborně. Těším se na dokument
Velkorysý přispěvatel
880 Kč  •  2. 5. 2024 16:30
Štědrý přispěvatel
790 Kč  •  2. 5. 2024 16:18
Milý přispěvatel
550 Kč  •  2. 5. 2024 8:59
Dobrosrdečný přispěvatel
500 Kč  •  2. 5. 2024 7:31

Přemýšlíte jak této sbírce pomoci ještě víc?

Přidejte Dobrovýzvu a složte se společně s přáteli v rámci narozeninové oslavy, ve firmě, nebo na sportovní akci.

Jak Dobrovýzva funguje

  1. Přidejte Dobrovýzvu – vymyslete vlastní název a úvod.
  2. Sdílejte ji s přáteli, kolegy či ve své komunitě, aby se do pomoci zapojilo co nejvíce dárců.
  3. Vybrané finance přiřadíme k této sbírce, i když se nevybere celá částka.
Přidat Dobrovýzvu Zjistit více

U této sbírky zatím Dobrovýzvy nejsou

Vyberte si odměnu

Nechci nic
Přispějte 200 Kč a více

Nechci nic

Věříte, že to má smysl a chcete jen symbolicky podpořit tento projekt? Děkujeme!

P.S.: Čásku je možné libovolně navýšit ;)

Plecháček 90ky
Přispějte 500 Kč a více

Plecháček 90ky

Pořiď si stylový plecháček s logem dokumentárního cyklu 90ky a podpoř tak jeho vznik.  Cena je včetně poštovného.



Triko 90KY
Přispějte 550 Kč a více

Triko 90KY

Pořiď si pro sebe nebo jako dárek stylové triko 90ky a podpoř tak vznik dokumentárního cyklu 90ky. Unisex střih, velikosti S, M, L, XL a XXL.  Cena je včetně poštovného. V odměnách najdeš i mikinu s kapucí ve stejném designu.



Získat tuto odměnu
Kšiltovka 90KY
Přispějte 600 Kč a více

Kšiltovka 90KY

Pořiď si pro sebe nebo jako dárek kšiltovku s vyšitým logem 90KY a podpoř tak vznik dokumentárního cyklu. Cena je včetně poštovného.



Triko Bunkr - limitovaná edice 90KY
Přispějte 790 Kč a více

Triko Bunkr – limitovaná edice 90KY

Pořiď si pro sebe nebo jako dárek triko s logem legendárního klubu Bunkr z naší exkluzivní limitované edice speciálně navržené pro tuto kampaň. Vyrobíme jen tolik, kolik si tady na Doniu objednáte. Podpoříš tak vznik dokumentu a budeš mít exkluzivní kousek, který už nikdo nikde nesežene. Unisex střih, velikosti S, M, L, XL a XXL. Cena je včetně poštovného.



Získat tuto odměnu
Triko s kozou Radia 1 - limitovaná edice 90KY
Přispějte 790 Kč a více

Triko s kozou Radia 1 – limitovaná edice 90KY

Pořiď si pro sebe nebo jako dárek triko s ikonickou kozou Rádia 1 z naší exkluzivní limitované edice speciálně navržené pro tuto kampaň. Vyrobíme jen tolik, kolik si tady na Doniu objednáte. Podpoříš tak vznik dokumentu a budeš mít exkluzivní kousek, který už nikdo nikde nesežene. Unisex střih, velikosti S, M, L, XL a XXL. Cena je včetně poštovného.



Získat tuto odměnu
Mikina 90KY
Přispějte 1 500 Kč a více

Mikina 90KY

Pořiď si pro sebe nebo jako dárek stylovou mikinu 90KY s kapsou a kapucí. Podpoříš tak vznik dokumentárního cyklu 90KY. Velikosti S, M, L, XL a XXL. Cena je včetně poštovného.



Získat tuto odměnu
Originál vstupenka do klubu Bunkr
Přispějte 390 Kč a více

Originál vstupenka do klubu Bunkr

Zbývá 49/50

Původní vstupenka, na kterou se už sice do Bunkru nedostaneš, získáš tak ale skutečný artefakt devadesátých let. A budeš se tak podílet na vznik dokumentárního cyklu 90ky. Díky za podporu. Vstupenku si můžeš zarámovat nebo použít třeba jako záložku do knížky. Získáš tak skutečný artefakt devadesátých let a pomůžeš nám realizovat vznik dokumentárního cyklu o této neopakovatelné době. Rozměr 8,5 × 18 cm. Pouze 50 kusů.

Zbývá 49/50
Podepsaná kniha Dekáda naplno
Přispějte 500 Kč a více

Podepsaná kniha Dekáda naplno

Vydání knihy Dekáda naplno bylo první metou projektu 90ky. Pomoz nám koupí knihy dostat se na další metu: dokumentární cyklus 90ky. Autor knihy Radek Diestler, který je také scénáristou dokumentárního cyklu 90ky, ti knihu podepíše. Kniha vyšla u nakladatelství 65. pole.



Dobová pohlednice Bunkr s podpisem zakladatele klubu
Přispějte 450 Kč a více

Dobová pohlednice Bunkr s podpisem zakladatele klubu

Zbývá 30/30

Originál pohlednice legendárního klubu Bunkr, kterou ti podepíše přímo zakladatel klubu Richard Nemčok. Získáš tak skutečný artefakt devadesátých let a pomůžeš nám realizovat vznik dokumentárního cyklu o této neopakovatelné době. Pouze 30 kusů. Díky!



Zbývá 30/30
Podepsaná kniha Život v éteru od Jany Kománkové
Přispějte 1 200 Kč a více

Podepsaná kniha Život v éteru od Jany Kománkové

Zbývá 10/10

Příběh prvního soukromého rádia u nás. Knihu ti Jana Kománková podepíše i s věnováním. Cena je včetně poštovného. Děkujeme za podporu dokumentárního cyklu 90ky.



Zbývá 10/10
Originál plakát 15 let souboru kreténů Tři sestry
Přispějte 3 000 Kč a více

Originál plakát 15 let souboru kreténů Tři sestry

Zbývá 2/2

Původní plakát na koncert k výročí kapely Tři sestry na Štvanici přímo z depozitáře PopMusea. Jako hosté vystoupili Visací zámek, Plexis, Divokej Bill, Našrot, Zvláštní škola, Doktor P.P., Prohrála v kartách, Lety Mimo a Faul na Music. Koncert se konal 10. června 2000. Rozměr 84×60 cm (A1). Původní originály přímo z depozitáře PopMusea. Pouze 2 kusy!



Zbývá 2/2
Rock & Pop ročník 1996
Přispějte 2 500 Kč a více

Rock & Pop ročník 1996

Zbývá 1/1

Pořiď si tištěný záznam ducha doby devadesátých let a podpoř tak vznik dokumentárního cyklu 90ky. Kompletní svázaný ročník 1996 časopisu Rock & Pop ve skvělém stavu, přímo z depozitáře PopMusea. Jediný kus!



Zbývá 1/1
Rock & Pop ročník 1998
Přispějte 2 500 Kč a více

Rock & Pop ročník 1998

Zbývá 1/1

Pořiď si tištěný záznam ducha doby devadesátých let a podpoř tak vznik dokumentárního cyklu 90ky. Kompletní svázaný ročník 1998 časopisu Rock & Pop ve skvělém stavu, přímo z depozitáře PopMusea. Jediný kus!



Zbývá 1/1
Kazeta Už jsme doma - 15 kapek vody
Přispějte 700 Kč a více

Kazeta Už jsme doma – 15 kapek vody

Zbývá 1/1

Z osobní sbírky Petra Kozy, iniciátora a producenta projektu 90ky: Best of kapely Už jsme doma, které vyšlo na kazetě v roce 2000 u vydavatelství Indies Records. Kazeta je ještě nerozbalená.

Zbývá 1/1
Vinyl Wanastowi vjecy
Přispějte 3 000 Kč a více

Vinyl Wanastowi vjecy

Zbývá 1/1

Debutové album Tak Mi To Teda Nandey, které vydalo Tommü Records v roce 1991. Vinyl je v top stavu i s přílohou. Z osobní sbírky Petra Kozy, producenta cyklu 90KY.

Zbývá 1/1
Kazeta Zuzana Navarová - Zelené album
Přispějte 700 Kč a více

Kazeta Zuzana Navarová – Zelené album

Zbývá 1/1

Z osobní sbírky Petra Kozy, iniciátora a producenta projektu 90ky: Živé album Zuzany Navarové, které vyšlo na kazetě v roce 2000 u Indies Records. Kazeta je nová, nerozbalená.

Zbývá 1/1
Vinyl Roll over Teplice - Ann Records (1991)
Přispějte 2 500 Kč a více

Vinyl Roll over Teplice – Ann Records (1991)

Zbývá 1/1

Z osobní sbírky Petra Kozy, iniciátora a producenta projektu 90ky: Vzácný vinyl z roku 1991 v pěkném stavu. Autorem obalu je Martin Velíšek a vinyl produkoval Míra Wanek. Získáš tak vzácný artefakt alternativní scény z počátku devadesátých let a podpoříš tak vznik dokumentárního cyklu o této neopakovatelné éře.

Zbývá 1/1
Balíček merche Radio 1
Přispějte 1 100 Kč a více

Balíček merche Radio 1

Zbývá 5/6

Podpoř vznik dokumentárního cyklu 90ky koupí stylového merche Rádia 1. Černá taška, bílé unisex tričko velikosti M, odznak, tužka, pouzdro na doklady a samolepky.

Zbývá 5/6
Plakát Hudba Praha: křest alba Na shledanou
Přispějte 3 000 Kč a více

Plakát Hudba Praha: křest alba Na shledanou

Zbývá 1/1

Plakát ke křtu alba Na shledanou od Karla Halouna. Na koncertu zahrály také kapely Visací zámek, Ztracené iluze, Kruhy, Chinaski, Eman E.T., Divoký srdce a Echt! Originál z roku 1997 přímo z depozitáře PopMusea. Formát A2.

Zbývá 1/1
Plakát k albu Jen se směj od Vladimíra Mišíka & Etc
Přispějte 3 000 Kč a více

Plakát k albu Jen se směj od Vladimíra Mišíka & Etc

Zbývá 1/1

Originál plakát, rozměr 42×60 (A2). Plakát Karla Halouna na album Vladimíra Mišíka & Etc… z roku 1993, kdy se V.M. vrátil na scénu po dvou letech poslancování v České národní radě. Původní originál přímo z depozitáře PopMusea.



Zbývá 1/1
Plakát Koncert pro Ivana Wunsche
Přispějte 5 000 Kč a více

Plakát Koncert pro Ivana Wunsche

Zbývá 1/1

Plakát na vzpomínkový koncert na Ivana Wunsche, basáka Hudby Praha, editora Rock&Popu a dobrého ducha nejen téhle kapely a tohoto časopisu. Rozměr A1. Původní originál přímo z depozitáře PopMusea.



Zbývá 1/1
Sponzor
Přispějte 50 000 Kč a více

Sponzor

Staňte se sponzorem dokumentárního cyklu 90KY a dostaňte nás blíže našemu cíli. My vám za to poděkujeme v titulcích a na webu projektu.

Rock & Pop ročník 1999
Vyprodáno

Rock & Pop ročník 1999

Zbývá 0/1

Pořiď si tištěný záznam ducha doby devadesátých let a podpoř tak vznik dokumentárního cyklu 90ky. Kompletní svázaný ročník 1996 časopisu Rock & Pop ve skvělém stavu, přímo z depozitáře PopMusea. Jediný kus!



Zbývá 0/1
Vinyl Visací Zámek - Punc (1990)
Vyprodáno

Vinyl Visací Zámek – Punc (1990)

Zbývá 0/1

Z osobní sbírky Petra Kozy, iniciátora a producenta projektu 90ky: Vinyl Visáčů z roku 1990 v moc pěkném stavu. Obsahuje třeba legendární skladbu Traktor nebo Stánek. Pořiď si jeden z prvních vinylů devadesátých let a podpoř tak vznik dokumentárního cyklu o této jedinečné éře. Děkujeme za podporu!

Zbývá 0/1
Plakát Tony Ducháček & Garage 84x60 cm
Vyprodáno

Plakát Tony Ducháček & Garage 84×60 cm

Zbývá 0/1

Plakát Tony Ducháček & Garage od Miroslava Šimáčka a Pavla Reisenauera s odkazy na některé písně skupiny. Druhá půlka devadesátých let. Rozměr 84×60 cm (A1). Původní originál přímo z depozitáře PopMusea.



Zbývá 0/1

Donio je určeno také zakladatelům zajímavých nápadů, které může kdokoliv finančně podpořit. Komerční projekty na Donio nejsou realizované podle zákona o veřejných sbírkách, který zahrnuje pouze veřejně prospěšné aktivity. Více si můžete přečíst v našich Obchodních podmínkách.

Chcete založit sbírku nebo projekt?

Začít vybírat

Podpořte projekt a získejte atraktivní odměnu

Nechci nic
Přispějte 200 Kč a více

Nechci nic

Věříte, že to má smysl a chcete jen symbolicky podpořit tento projekt? Děkujeme!

P.S.: Čásku je možné libovolně navýšit ;)

Plecháček 90ky
Přispějte 500 Kč a více

Plecháček 90ky

Pořiď si stylový plecháček s logem dokumentárního cyklu 90ky a podpoř tak jeho vznik.  Cena je včetně poštovného.



Triko 90KY
Přispějte 550 Kč a více

Triko 90KY

Pořiď si pro sebe nebo jako dárek stylové triko 90ky a podpoř tak vznik dokumentárního cyklu 90ky. Unisex střih, velikosti S, M, L, XL a XXL.  Cena je včetně poštovného. V odměnách najdeš i mikinu s kapucí ve stejném designu.



Získat tuto odměnu
Kšiltovka 90KY
Přispějte 600 Kč a více

Kšiltovka 90KY

Pořiď si pro sebe nebo jako dárek kšiltovku s vyšitým logem 90KY a podpoř tak vznik dokumentárního cyklu. Cena je včetně poštovného.



Triko Bunkr - limitovaná edice 90KY
Přispějte 790 Kč a více

Triko Bunkr – limitovaná edice 90KY

Pořiď si pro sebe nebo jako dárek triko s logem legendárního klubu Bunkr z naší exkluzivní limitované edice speciálně navržené pro tuto kampaň. Vyrobíme jen tolik, kolik si tady na Doniu objednáte. Podpoříš tak vznik dokumentu a budeš mít exkluzivní kousek, který už nikdo nikde nesežene. Unisex střih, velikosti S, M, L, XL a XXL. Cena je včetně poštovného.



Získat tuto odměnu
Triko s kozou Radia 1 - limitovaná edice 90KY
Přispějte 790 Kč a více

Triko s kozou Radia 1 – limitovaná edice 90KY

Pořiď si pro sebe nebo jako dárek triko s ikonickou kozou Rádia 1 z naší exkluzivní limitované edice speciálně navržené pro tuto kampaň. Vyrobíme jen tolik, kolik si tady na Doniu objednáte. Podpoříš tak vznik dokumentu a budeš mít exkluzivní kousek, který už nikdo nikde nesežene. Unisex střih, velikosti S, M, L, XL a XXL. Cena je včetně poštovného.



Získat tuto odměnu
Mikina 90KY
Přispějte 1 500 Kč a více

Mikina 90KY

Pořiď si pro sebe nebo jako dárek stylovou mikinu 90KY s kapsou a kapucí. Podpoříš tak vznik dokumentárního cyklu 90KY. Velikosti S, M, L, XL a XXL. Cena je včetně poštovného.



Získat tuto odměnu
Originál vstupenka do klubu Bunkr
Přispějte 390 Kč a více

Originál vstupenka do klubu Bunkr

Zbývá 49/50

Původní vstupenka, na kterou se už sice do Bunkru nedostaneš, získáš tak ale skutečný artefakt devadesátých let. A budeš se tak podílet na vznik dokumentárního cyklu 90ky. Díky za podporu. Vstupenku si můžeš zarámovat nebo použít třeba jako záložku do knížky. Získáš tak skutečný artefakt devadesátých let a pomůžeš nám realizovat vznik dokumentárního cyklu o této neopakovatelné době. Rozměr 8,5 × 18 cm. Pouze 50 kusů.

Zbývá 49/50
Podepsaná kniha Dekáda naplno
Přispějte 500 Kč a více

Podepsaná kniha Dekáda naplno

Vydání knihy Dekáda naplno bylo první metou projektu 90ky. Pomoz nám koupí knihy dostat se na další metu: dokumentární cyklus 90ky. Autor knihy Radek Diestler, který je také scénáristou dokumentárního cyklu 90ky, ti knihu podepíše. Kniha vyšla u nakladatelství 65. pole.



Dobová pohlednice Bunkr s podpisem zakladatele klubu
Přispějte 450 Kč a více

Dobová pohlednice Bunkr s podpisem zakladatele klubu

Zbývá 30/30

Originál pohlednice legendárního klubu Bunkr, kterou ti podepíše přímo zakladatel klubu Richard Nemčok. Získáš tak skutečný artefakt devadesátých let a pomůžeš nám realizovat vznik dokumentárního cyklu o této neopakovatelné době. Pouze 30 kusů. Díky!



Zbývá 30/30
Podepsaná kniha Život v éteru od Jany Kománkové
Přispějte 1 200 Kč a více

Podepsaná kniha Život v éteru od Jany Kománkové

Zbývá 10/10

Příběh prvního soukromého rádia u nás. Knihu ti Jana Kománková podepíše i s věnováním. Cena je včetně poštovného. Děkujeme za podporu dokumentárního cyklu 90ky.



Zbývá 10/10
Originál plakát 15 let souboru kreténů Tři sestry
Přispějte 3 000 Kč a více

Originál plakát 15 let souboru kreténů Tři sestry

Zbývá 2/2

Původní plakát na koncert k výročí kapely Tři sestry na Štvanici přímo z depozitáře PopMusea. Jako hosté vystoupili Visací zámek, Plexis, Divokej Bill, Našrot, Zvláštní škola, Doktor P.P., Prohrála v kartách, Lety Mimo a Faul na Music. Koncert se konal 10. června 2000. Rozměr 84×60 cm (A1). Původní originály přímo z depozitáře PopMusea. Pouze 2 kusy!



Zbývá 2/2
Rock & Pop ročník 1996
Přispějte 2 500 Kč a více

Rock & Pop ročník 1996

Zbývá 1/1

Pořiď si tištěný záznam ducha doby devadesátých let a podpoř tak vznik dokumentárního cyklu 90ky. Kompletní svázaný ročník 1996 časopisu Rock & Pop ve skvělém stavu, přímo z depozitáře PopMusea. Jediný kus!



Zbývá 1/1
Rock & Pop ročník 1998
Přispějte 2 500 Kč a více

Rock & Pop ročník 1998

Zbývá 1/1

Pořiď si tištěný záznam ducha doby devadesátých let a podpoř tak vznik dokumentárního cyklu 90ky. Kompletní svázaný ročník 1998 časopisu Rock & Pop ve skvělém stavu, přímo z depozitáře PopMusea. Jediný kus!



Zbývá 1/1
Kazeta Už jsme doma - 15 kapek vody
Přispějte 700 Kč a více

Kazeta Už jsme doma – 15 kapek vody

Zbývá 1/1

Z osobní sbírky Petra Kozy, iniciátora a producenta projektu 90ky: Best of kapely Už jsme doma, které vyšlo na kazetě v roce 2000 u vydavatelství Indies Records. Kazeta je ještě nerozbalená.

Zbývá 1/1
Vinyl Wanastowi vjecy
Přispějte 3 000 Kč a více

Vinyl Wanastowi vjecy

Zbývá 1/1

Debutové album Tak Mi To Teda Nandey, které vydalo Tommü Records v roce 1991. Vinyl je v top stavu i s přílohou. Z osobní sbírky Petra Kozy, producenta cyklu 90KY.

Zbývá 1/1
Kazeta Zuzana Navarová - Zelené album
Přispějte 700 Kč a více

Kazeta Zuzana Navarová – Zelené album

Zbývá 1/1

Z osobní sbírky Petra Kozy, iniciátora a producenta projektu 90ky: Živé album Zuzany Navarové, které vyšlo na kazetě v roce 2000 u Indies Records. Kazeta je nová, nerozbalená.

Zbývá 1/1
Vinyl Roll over Teplice - Ann Records (1991)
Přispějte 2 500 Kč a více

Vinyl Roll over Teplice – Ann Records (1991)

Zbývá 1/1

Z osobní sbírky Petra Kozy, iniciátora a producenta projektu 90ky: Vzácný vinyl z roku 1991 v pěkném stavu. Autorem obalu je Martin Velíšek a vinyl produkoval Míra Wanek. Získáš tak vzácný artefakt alternativní scény z počátku devadesátých let a podpoříš tak vznik dokumentárního cyklu o této neopakovatelné éře.

Zbývá 1/1
Balíček merche Radio 1
Přispějte 1 100 Kč a více

Balíček merche Radio 1

Zbývá 5/6

Podpoř vznik dokumentárního cyklu 90ky koupí stylového merche Rádia 1. Černá taška, bílé unisex tričko velikosti M, odznak, tužka, pouzdro na doklady a samolepky.

Zbývá 5/6
Plakát Hudba Praha: křest alba Na shledanou
Přispějte 3 000 Kč a více

Plakát Hudba Praha: křest alba Na shledanou

Zbývá 1/1

Plakát ke křtu alba Na shledanou od Karla Halouna. Na koncertu zahrály také kapely Visací zámek, Ztracené iluze, Kruhy, Chinaski, Eman E.T., Divoký srdce a Echt! Originál z roku 1997 přímo z depozitáře PopMusea. Formát A2.

Zbývá 1/1
Plakát k albu Jen se směj od Vladimíra Mišíka & Etc
Přispějte 3 000 Kč a více

Plakát k albu Jen se směj od Vladimíra Mišíka & Etc

Zbývá 1/1

Originál plakát, rozměr 42×60 (A2). Plakát Karla Halouna na album Vladimíra Mišíka & Etc… z roku 1993, kdy se V.M. vrátil na scénu po dvou letech poslancování v České národní radě. Původní originál přímo z depozitáře PopMusea.



Zbývá 1/1
Plakát Koncert pro Ivana Wunsche
Přispějte 5 000 Kč a více

Plakát Koncert pro Ivana Wunsche

Zbývá 1/1

Plakát na vzpomínkový koncert na Ivana Wunsche, basáka Hudby Praha, editora Rock&Popu a dobrého ducha nejen téhle kapely a tohoto časopisu. Rozměr A1. Původní originál přímo z depozitáře PopMusea.



Zbývá 1/1
Sponzor
Přispějte 50 000 Kč a více

Sponzor

Staňte se sponzorem dokumentárního cyklu 90KY a dostaňte nás blíže našemu cíli. My vám za to poděkujeme v titulcích a na webu projektu.

Rock & Pop ročník 1999
Vyprodáno

Rock & Pop ročník 1999

Zbývá 0/1

Pořiď si tištěný záznam ducha doby devadesátých let a podpoř tak vznik dokumentárního cyklu 90ky. Kompletní svázaný ročník 1996 časopisu Rock & Pop ve skvělém stavu, přímo z depozitáře PopMusea. Jediný kus!



Zbývá 0/1
Vinyl Visací Zámek - Punc (1990)
Vyprodáno

Vinyl Visací Zámek – Punc (1990)

Zbývá 0/1

Z osobní sbírky Petra Kozy, iniciátora a producenta projektu 90ky: Vinyl Visáčů z roku 1990 v moc pěkném stavu. Obsahuje třeba legendární skladbu Traktor nebo Stánek. Pořiď si jeden z prvních vinylů devadesátých let a podpoř tak vznik dokumentárního cyklu o této jedinečné éře. Děkujeme za podporu!

Zbývá 0/1
Plakát Tony Ducháček & Garage 84x60 cm
Vyprodáno

Plakát Tony Ducháček & Garage 84×60 cm

Zbývá 0/1

Plakát Tony Ducháček & Garage od Miroslava Šimáčka a Pavla Reisenauera s odkazy na některé písně skupiny. Druhá půlka devadesátých let. Rozměr 84×60 cm (A1). Původní originál přímo z depozitáře PopMusea.



Zbývá 0/1